Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Kurz přináší téma hranic z různých úhlů pohledu. Lektor povede účastníky k porozumění pojmu hranice a k pochopení významu hranic ve vztahu k sobě samému, ke svému okolí, ke svým kolegům i ke klientům, se kterými pracujeme.

Popis kurzu:
Hlavním záměrem kurzu je přiblížit účastníkům praktické způsoby, jak vytvářet zdravé a funkční hranice a porozumět tomu, proč jsou hranice v našem životě, vztazích i práci tak důležité. Dalším záměrem je vést účastníky k pochopení, jak téma nastavení hranic souvisí s vyhořením v zaměstnání i osobním životě.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Lektor nabídne praktické nástroje, které mohou skrze zdravé nastavení hranic přispět k lepšímu osobnímu naplnění a uspokojivějším vztahům.

Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz
Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz
Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz
Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz
Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Já a můj náročný klient - 8 hodin
V průběhu workshopu se budeme zabývat vztahem pracovníka a klienta, jejich komunikací a postoji pracovníka ke klientovi i k sobě samotnému. Seznámíme se s jednotlivými komunikačními technikami (techniky aktivního naslouchání, já výrok, zpětná vazba)…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.
Public relations sociální služby
Mít dobré vztahy s veřejností je pro sociální službu jedna ze zásadních podmínek dlouhodobé existence. Dobře prezentovat a tlumočit práci a poslání služby je úkolem každého vedoucího a sociální pracovníka. V kurzu zjistíte, jak prezentovat sociální…
Na dotaz
Sovia
Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy práce s oběťmi domácího násilí – seminář pro pracovníky…
Seminář je koncipován tak, aby poskytl základní znalost o problematice domácího násilí (dále jen DN) pracovníkům pomáhajících profesí (sociální prevence, péče, poradenství i zaměstnancům úřadů), kteří se z titulu své profese s tímto jevem mohou…
Na dotaz
Persefona, z. s.
Úvod do telefonické krizové intervence
Každý z pracovníků v pomáhajících profesích se může ocitnout v situaci, kdy jej telefonicky kontaktuje rozrušený klient nebo klient v akutní krizi. Program se zaměřuje na pomoc, podporu a stabilizaci klienta v krizovém či jinak náročném stavu…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
VÝCVIK KOMPLEXNÍ KRIZOVÉ INTERVENCE
Informace o kurzu na stránkách Modré linky. Harmonogram víkendu: Jednotlivé bloky budou probíhat o víkendu vždy od pátku do neděle. pátek: 16:00-19:00 sobota: 8:30-12:30, 14:00-19:00 neděle: 8:30-13:30
Na dotaz (+2 další)
Modrá linka, z. s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia
Metody práce s lidmi s duševním onemocněním v sociálních službách
Kurz umožňuje účastníkům lépe porozumět potřebám lidí s duševním onemocněním a seznámit je s možnostmi práce s nimi v sociálních službách.
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno
Vedení rozhovoru s dítětem jako svědkem či obětí domácího násilí
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách, č. akreditace MPSV A2017/0313-SP/PC/VP, délka kurzu: 8 hodin maximální počet účastníků (dle akreditace) – 16 osob Ústředním tématem vzdělávacího kurzu je situace dítěte, které…
Na dotaz
SPONDEA, z.ú.