Mindfulness (všímavost) v sociálních službách

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Mindfulness neboli všímavost je oblastí, které je v současné době věnována velká pozornost. Jedná se o koncept z oblasti psychologie, psychoterapie a psychohygieny. Zahrnuje různé způsoby rozvíjení vědomé pozornosti v několika oblastech: myšlení, emočního prožívání, tělesných pocitů a chování. Rozvoj všímavosti sebou nese velké množství přínosů (zlepšení fyzického i psychického zdraví, prevence syndromu vyhoření, zvýšení odolnosti vůči stresu, zlepšení mezilidských vztahů) prokázaných velkým množstvím vědeckých výzkumů.

Popis kurzu:
Jednotlivá témata:
co je to mindfulness, jaké má rysy, proč je důležité ji rozvíjet, jak ji využít v běžním životě
mindfulness a tělo
mindfulness a mysl
mindfulness a chování
mindfulness v mém životě, Lektor: Bc. Michal Šalplachta, DiS.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Na kurzu se naučíte, jak využít mindfulness ve svém životě a práci. Naučíte se řadu relaxačních technik vycházejících z mindfulness, ale také se seznámíte s jednoduchými, ale účinnými způsoby, jak být více pozorní a všímaví ve svém životě i práci, což může pozitivně ovlivnit vaše emoční prožívání, myšlení a chování při komunikaci s klienty i spolupracovníky. Lektor: Bc. Michal Šalpachta, DiS.

Mindfulness (všímavost) v sociálních službách
18.9.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 640 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s…
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy. Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste…
8.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Já a můj náročný klient - 8 hodin
V průběhu workshopu se budeme zabývat vztahem pracovníka a klienta, jejich komunikací a postoji pracovníka ke klientovi i k sobě samotnému. Seznámíme se s jednotlivými komunikačními technikami (techniky aktivního naslouchání, já výrok, zpětná vazba)…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.
Šetrná manipulace s klientem dlouhodobě upoutaným na lůžko
Vžijte se do pocitů člověka dlouhodobě upoutaného na lůžko, do jeho bolestí a možnosti vnímání okolního světa. Na kurzu vás seznámíme s pojmem imobilizační syndrom a pochopíte jeho význam, při péči o imobilní osobu. Uvědomíte si rizika, která mohou…
7.11.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Vedení rozhovoru s dítětem jako svědkem či obětí domácího násilí
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách, č. akreditace MPSV A2017/0313-SP/PC/VP, délka kurzu: 8 hodin maximální počet účastníků (dle akreditace) – 16 osob Ústředním tématem vzdělávacího kurzu je situace dítěte, které…
Na dotaz
SPONDEA, z.ú.
Úvod do telefonické krizové intervence
Každý z pracovníků v pomáhajících profesích se může ocitnout v situaci, kdy jej telefonicky kontaktuje rozrušený klient nebo klient v akutní krizi. Program se zaměřuje na pomoc, podporu a stabilizaci klienta v krizovém či jinak náročném stavu…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
Od 30.9.2025 (+3 další)
CETERAS s.r.o.