Osobní rozvoj a zájmové kurzy

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Osobní rozvoj a zájmové kurzy

V kategorii osobní rozvoj a zájmové kurzy naleznete kurzy, které vám mohou pomoci k lepšímu uplatnění nebo získání nového zaměstnání. Rozvíjet se můžete v celém spektru oblastí, jako je fotografování, komunikace, time management, PR a marketing, první pomoc nebo malování. Výběr kurzů vás může zavést k povoláním tak rozdílným jako je florista, sportovní a fitness instruktor nebo kameraman.









Komunikační typologie
Program: Ne vše je tak, jak to vypadá na první pohled. • Úvod do problematiky • Proč mít individuální přístup k různým lidem • Základní komunikační typologie jednotlivých typů osobností • Jak lze komunikovat s lidmi podle jejich typu modifikace…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Mobbing a Bossing
Program: • Úvod do problematiky • Kořeny a formy agrese • Specifika mobbingu a bossingu v příkladech • Mechanismus a řešení konfliktů • Role managementu • Cvičení
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Moravské Toskánsko krajinářský workshop
Moravská krajina nedaleko Brna nabízí nepřeberné množství lokací podobných italskému Toskánsku. Cílem kurzu je naučit vyhledání krajinných prvků. Naučíme se určit správnou expozici, vhodné použití filtrů. Navštívíme lokaci "WINDOWS"... Tato krajina…
Na dotaz (+3 další)
L&A studio s.r.o.
Motivace a sebemotivace
Pokud člověk dělá to, co je jeho silnou stránkou a k čemu má talent může být v životě nejenom úspěšnější, ale i šťastnější. Je velmi užitečné odpovědět si na tyto otázky: Děláte, co vás baví a co vás naplňuje? Máte možnost rozvíjet svůj jedinečný…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Najděte význam svojí mandaly - online
Společně krok za krokem najdeme význam vaší mandaly a odhalíme její poselství. A to z pohodlí vašeho domova.
Na dotaz
Centrum Mandala z. s.
Naučte se číst z mandal
Chcete rozumět mandalám? Chcete vědět víc než ostatní? Obohaťte svou relaxaci s pastelkou o čtení z mandal. Není na tom nic složitého, chce to jen trochu cviku.
Na dotaz
Centrum Mandala z. s.
Neverbální komunikace
Víte, jak působíte na druhé lidi? Co přesně vysíláte? A umíte číst signály ostatních? Než začneme vůbec mluvit s druhým člověkem – tedy než vůbec otevřeme pusu – už velmi živě s druhým komunikujeme, aniž bychom o tom někdy věděli či chtěli, a to…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Posilovna ženského sebevědomí
Jaký vliv má sebevědomí na náš život? Co očekáváme sami od sebe a jak můžeme s naším sebevědomím pracovat? Co pro nás znamená zdravé sebevědomí? A co nám brání v tom být sebevědomější? Se správným nastavením mysli můžeme změnit sebe i své životy...
Na dotaz
AVVEN PROGRESS s.r.o.
Pozitivní řešení konfliktůaneb jak neztratit nervy a z konfliktu…
Seminář vychází z potřeb klientů komunikovat lépe a cíleněji ve složitých komunikačních situacích s problematickými klienty. V kurzu se budeme formou her a testů zabývat zejména následujícími tématy: Co pro nás samotné konflikt představuje –…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Prevence syndromu vyhoření pro pomáhající profese
Workshop vedený formou skupinového koučinku. Hlavním cílem je nabídnout účastníkům prostor a vedení k tomu, aby získali praktické dovednosti, jakým způsobem mohou pečovat o svoji duševní pohodu v dlouhodobějším horizontu, zvládat stresové situace a…
Na dotaz
Mgr. Eva Valová- Koučiprovas
Prezentační minimum
Program: • Základní postup při přípravě prezentace • Typy struktur podle účelu prezentace • Prvky řeči těla, které ovlivňují projev v pozitivním i negativním smyslu • Zahájení a ukončení prezentace • Chvíle pro otázky a odpovědi • Využití techniky …
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
1 2 3 4 5 6 7