Administrativní pracovník/Asistentka

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Administrativní pracovník/Asistentka

Pokud zvolíte odborné školení či doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro asistent(k)y či administrativní pracovníky, naučíte se vést profesionálně agendu sekretariátu, popř. svého nadřízeného. Samozřejmostí je zvládání práce na počítači a další každodenní činnosti v kanceláři. Součástí vzdělávacích kurzů jsou i komunikační dovednosti, zásady společenského chování a vystupování nebo základy orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými daty. Zkrátka veškerá administrativa od vedení kanceláře a porad až po správu úředních písemností, bez čehož se žádná firma neobejde.









Jak na vedení porad a zadávání i delegování úkolů
Poznejte druhy porad dle jejich záměru a cíle. Pochopíte, pro který typ porady a cíle se hodí konkrétní struktura. Uvědomíte si, jaké jsou možné styly vedení porad nebo jak řešit náročné situace na poradách.
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Mindset a práce se stresem
Nejistota, stres, změna – to vše může negativně ovlivnit naši obranyschopnost. Co získáte? Současná doba nás velmi přísně zkouší – je plná nejistoty, stresu, radikálních změn. To vše samozřejmě oslabuje zároveň naši imunitu. Je na nás, abychom tomu…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Písemná komunikace - vstřícně, srozumitelně a bez chyb aneb…
Probíhá Vaše komunikace s klienty převážně telefonickou a písemnou formou? Vysvětlit něco klientovi nebo jej přesvědčit touto cestou je podstatně složitější než při osobním jednání. Přijďte se proto s námi zdokonalit v efektivním vedení…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Písemná komunikace pro e-shopy, zákaznický servis a reklamační…
Buďte profesionály a naučte se komunikovat s klienty v on-line světě tak, aby každé slovo bylo bumerangem, který Vám přinese více spokojených zákazníků. Co získáte? Stanete se profesionály a naučíte se písemně komunikovat s klienty nejen e-mailem,…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Řešení stížností - písemně i telefonicky, s nadhledem
Poskytujete skvělé služby, děláte pro klienty první poslední, ale vždy se najde někdo, kdo není spokojený? Jste to Vy, kdo je ve firmě hromosvodem, po kterém padají všechny negativní emoce nespokojených zákazníků, a je toho na Vás někdy moc? Kazí…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
1 2 3 4 5