Práce s klientem

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Práce s klientem

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro práci s klientem, prohloubíte své znalosti, dovednosti a kompetence v práci s klienty v jejich přirozeném prostředí.









Využití na řešení zaměřeného přístupu v práci sociálního…
Kurz se zaměřuje na možnosti využití na řešení zaměřeného přístupu v praxi sociálního pracovníka. Představuje základní rozdíly v tradičním chápání pojetí sociální práce a na řešením orientovaném přístupu. Na konkrétních, praktických příkladech…
26.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Komunikace s rodinou klienta - Předávání informací, vyjednávání…
Kurz se věnuje tématu komunikace, konkrétně je zaměřen na specifika komunikace mezi sociální službou a rodinami klientů v nepříjemných situacích. Zabývá se oblastmi střetů zájmů, oprávněných požadavků ze strany služby a sdělování nepříjemných zpráv.…
27.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM
Účastníci se naučí, jak klienty motivovat k různým aktivitám, jaké způsoby motivace máme a jak je prakticky využít. Budou informováni o rozdílech vnější a vnitřní motivace a tom, jak propojit potřeby klienta v této oblasti a možnosti nabídky…
27.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy,…
27.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Efektivní komunikace
Pro člověka představuje schopnost komunikovat nástroj, kterým se vzájemně propojuje s dalšími lidmi, předává informace, postoje, emoce. V některých případech je ale komunikace vysilující, nepřináší požadovaný výsledek, místo propojování staví…
28.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Hlas, dech a zpěv jako nástroje psychohygieny
Seznamte se zážitkovou formou s vybranými metodami a technikami práce s hlasem, dechem a zpěvem. Na kurzu se budete věnovat návratu k přirozenému hlasu, který se nesoustředí na výkon, ale na prožitek. V bezpečném prostředí si budete moci vyzkoušet…
Od 28.5.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Sebekoučink a koučovací přístup jako možnost rozvoje
Kurz je zaměřený na dovednost rozvoje sebe i druhých pomocí koučovacího přístupu. Součástí kurzu jsou témata týkající se osobní odpovědnosti a jejího vlivu na práci sociálního pracovníka příp. vedoucí týmu. Účastníci se naučí postupy, jak…
28.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Základy nenásilné komunikace v sociálních službách
Kurz nabízí účastníkům možnost osvojit si základy Nenásilné komunikace a trénovat konkrétní dovednosti, které přispívají k efektivnímu řešení potenciálních konfliktů a ke konstruktivní a upřímné komunikaci. Co je Nenásilná komunikace? Jedná se…
28.5.2025 - 29.5.2025
Společnost Podané ruce o.p.s.
Dluhová problematika v praxi: základní průvodce pro pracovníky v…
Vzdělávací program je zaměřen na poskytnutí základních informací a nástrojů pracovníkům v sociálních službách pro řešení dluhové problematiky jejich klientů. Účastníci získají základní přehled v dluhové terminologií a přehled možných závazků. Naučí…
29.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Polohování klienta v sociálních službách a v domácí péči
Vzdělávací program poskytne informace a praktické dovednosti pro práci s klienty, kteří nemohou,  z důvodu svého onemocnění o sebe postarat a jsou odkázáni na podporu či pomoc jiné osoby. Cílem kurzu je pomoci pečujícím osobám v terénních a…
29.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Sebeřízení, motivace a cesta ke svému já
Kurz je určen všem, kdo chtějí lépe porozumět sami sobě, svým pohnutkám a svému pohledu na okolní svět. Pracuje aktivně s vlastní představou o sobě samém, se sebeřízením, ale také s přijetím odpovědnosti za své činy. Pomůže vám uvědomit si vlastní…
29.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních…
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své…
29.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.
29.5.2025 - 30.5.2025
Diecézní charita Brno
1 2 3 ... 13 14 15 16 17 ... 25 26 27