Práce s klientem

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Práce s klientem

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro práci s klientem, prohloubíte své znalosti, dovednosti a kompetence v práci s klienty v jejich přirozeném prostředí.









Jak napsat kvalitní smlouvu o poskytnutí sociální služby
Na základě §88 písmene i) zákona č.108/2006 Sb., o sociálních služžbách, vznikla všem poskytovatelům povinnost k uzavírání Smlouvy o poskytnutí soc. služby (SML). Zákon o soc. službách (ZSS) stanovil nejenom povinnost k uzavření SML, ale i proces…
5.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Manipulace a jak s ní pracovat
Hlavním cílem kurzu je pochopení podstaty manipulace, získání schopnosti jejího rozpoznání a vědomé reakce na manipulativní situaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu.   Školení zahrnuje konkrétní a praktický…
5.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Praktická asertivita v sociálních službách
Kurz Praktická asertivita v sociálních službách je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s…
5.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Podpora změny a motivace u klientů
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé ohrožení sociálním vyloučením a v sociální krizi, klienti…
6.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky duševního onemocnění
Vzdělávací program se zaměřuje na rozšíření vědomostí o problematice duševních onemocnění, nastiňuje základy komunikace s lidmi s duševním onemocněním, zabývá se aktuálním trendem v této oblasti – zotavení a podává aktuální informace o dění okolo…
6.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
Fyziologické potřeby, bezpečí, uznání, seberealizace a kognitivní potřeby klientů. Změny v seniorském věku, medicínské, sociální. Instabilita, poruchy hybnosti, pokles svalové síly, poruchy zraku aj. Potřeba bezpečného prostředí pro klienty. Péče…
9.6.2025 - 10.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Uživatel drog jako klient sociální služby
Seminář se zaměřuje na kontakt sociálního pracovníka (či pracovníka soc. služby) a uživatele drog v různých kontextech, seznamuje s nejčastěji zneužívanými typy látek a možnostmi a podmínkami léčby a následné péče uživatelů drog. Skolení přináší…
9.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Hodnocení kvality se zaměřením na kritérium 15a
Seminář se zaměřuje na praktickou přípravu zaměstnanců poskytovatelů sociálních služeb na tvorbu a zpracování standardu kvality č. 15 se zaměřením na kritérium 15a (průběžná kontrola a hodnocení, zda je způsob poskytování sociální služby v souladu s…
10.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
Školení je zaměřeno na vědomou schopnost nastavení a udržení hranic při práci s klientem. Vyjasňuje pojem profesionální vztah pomocí spojení teorie s příklady z praxe. Zahrnuje do profesionality lidskost a autentickou osobnost pracovníka tak, aby…
10.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Práce a komunikace s klienty se specifickými potřebami zaměřené…
Kurz je primárně určen pro pracovníky sociálních služeb pro organizace pracující s dětmi i s dospělými a s klienty se specifickými potřebami. Absolvent kurzu získá znalosti z oblasti historie lži, kde a proč vzniká a jak působí ve skupině lidí, v…
10.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Syndrom vyhoření a jeho prevence prostřednictvím…
Kurz poskytne účastníkům vhled do problematiky syndromu vyhoření a stresu, jeho projevů a zvládání, seznámí se základy duševní hygieny a zachování psychické pohody.
10.6.2025 - 11.6.2025
Diecézní charita Brno
Úvod do první pomoci při šikanování
Vzdělávací program je zaměřený na osvojení si základních postupů a přístupů první pomoci při šikaně a kyberšikaně, jejichž zvládnutí umožní účastníkům bezpečně zastavit většinu typů šikanování. Současně jeho zvládnutí napomůže porozumět dalším…
10.6.2025
Společnost Podané ruce o.p.s.
Základy vedení lidí a týmové spolupráce
V kurzu se účastníci dozví, co je potřeba pro efektivní vedení lidí a týmovou spolupráci. Program je vhodný nejen pro vedoucí pracovníky a sociální pracovníky, ale také pro pracovníky v sociálních službách, kteří jsou v pracovní pozici koordinátor.…
10.6.2025
Zřetel, s.r.o.
1 2 3 ... 15 16 17 18 19 ... 25 26 27