Pracovník v sociálních službách

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Pracovník v sociálních službách

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro práci s klientem, získáte znalosti jak na přímou obslužnou péči o osoby, tedy pomoc s běžnými denními činnostmi. Dále se také naučíte základní výchovné nepedagogické činnosti, například rozvíjení společenských zájmů klientů v jejich domovech. A jiné činnosti, které budete provádět pod dohledem sociálního pracovníka.









Adaptace seniora při nástupu do instituce
Seminář představí účastníků informace o procesu adaptace tak, aby po jeho absolvování znali nejen základní psychologické poznatky o lidské adaptabilitě, ale uměli také rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů v průběhu adaptace v jejich…
2.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Krátké intervence při práci s nemotivovanými klienty sociálních…
Seminář se zaměřuje na jednoduché a efektivní intervenční a motivační techniky při práci s klientem v časové tísni nebo během časově omezené spolupráce. Hlavním cílem školení je nabídnout účastníkům techniky pro práci s nemotivovanými klienty, kteří…
2.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Metody práce s lidmi s duševním onemocněním v sociálních službách
Kurz umožňuje účastníkům lépe porozumět potřebám lidí s duševním onemocněním a seznámit je s možnostmi práce s nimi v sociálních službách.
3.6.2025 - 4.6.2025
Diecézní charita Brno
Paliativní péče v sociálních službách
Seminář si klade za cíl seznámit jeho účastníky s problematikou smrti a umírání tak, aby po jeho absolvování získali základní schopnosti rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby umírajícího klienta a jeho rodiny. Současně pomůže účastníkům získat…
3.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Proaktivní práce s emocemi a revitalizační strategie při práci s…
Kurz se věnuje otázce emocí při práci s lidmi. Účastníci společně hledají odpovědi na otázky typu: Jsou emoce náš nepřítel nebo spolupracovník? Jak se v nich vyznat a jak je využít pro rozvoj svých (nejen) pracovních kompetencí? Jak pěstovat dobrý…
3.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Řízení kvality pobytových služeb pro seniory
Kurz je určen všem, kterým záleží na kvalitně poskytované péči v pobytových zařízeních. Co je kvalita v kontextu standardů kvality a co v kontextu jednotlivých obyvatel domovů pro seniory a domovů se zvláštním režimem? Kde se tato měřítka protínají…
3.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy,…
3.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Emoční inteligence aneb jak lépe porozumět sobě i druhým lidem
Kurz je zaměřen na rozvíjení emočních a sociálních kompetencí. V průběhu kurzu se účastníci učí sebereflexi (tj. schopnosti uvědomit si vlastní prožívání a jeho vliv na své chování) a záměrné kultivaci pozitivních emocí, které jednak pomáhají při…
4.6.2025 - 5.6.2025
Diecézní charita Brno
Řízení času s ohledem na osobní vizi
Práce v sociálních službách je pro mnoho pracovníků jejich posláním a naplňuje nejen jejich pracovní čas, ale přesahuje i do jejich soukromého života. Jsou tak vystaveni riziku, že ve snaze zvládnout celou řadu pracovních i osobních úkolů, ztratí…
4.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Závislosti na drogách a alkoholu pohledem pracovnice z praxe
Praktické ukotvení procesu závislosti a práce se závislým člověkem. Označení návykových látek a jejich funkce v životě závislého. Zdroje k účelné pomoci pracovníka ve vztahu ke klientovi. Téma počítá s informacemi, které jsou se závislostí úzce…
4.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Financování a finanční řízení neziskové organizace pro…
Kurz je určen manažerům sociálních služeb, kteří se potřebují orientovat ve financování nestátní neziskové organizace. Účastníci kurzu budou seznámeni se základními pojmy finančního světa, tvorbou rozpočtu a sledováním jeho čerpání, fundraisingem a…
5.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Jak napsat kvalitní smlouvu o poskytnutí sociální služby
Na základě §88 písmene i) zákona č.108/2006 Sb., o sociálních služžbách, vznikla všem poskytovatelům povinnost k uzavírání Smlouvy o poskytnutí soc. služby (SML). Zákon o soc. službách (ZSS) stanovil nejenom povinnost k uzavření SML, ale i proces…
5.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Manipulace a jak s ní pracovat
Hlavním cílem kurzu je pochopení podstaty manipulace, získání schopnosti jejího rozpoznání a vědomé reakce na manipulativní situaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu.   Školení zahrnuje konkrétní a praktický…
5.6.2025
Zřetel, s.r.o.
1 2 3 ... 14 15 16 17 18 ... 23 24 25