Osobní rozvoj a zájmové kurzy

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Osobní rozvoj a zájmové kurzy

V kategorii osobní rozvoj a zájmové kurzy naleznete kurzy, které vám mohou pomoci k lepšímu uplatnění nebo získání nového zaměstnání. Rozvíjet se můžete v celém spektru oblastí, jako je fotografování, komunikace, time management, PR a marketing, první pomoc nebo malování. Výběr kurzů vás může zavést k povoláním tak rozdílným jako je florista, sportovní a fitness instruktor nebo kameraman.









Moravské Toskánsko krajinářský workshop
Moravská krajina nedaleko Brna nabízí nepřeberné množství lokací podobných italskému Toskánsku. Cílem kurzu je naučit vyhledání krajinných prvků. Naučíme se určit správnou expozici, vhodné použití filtrů. Navštívíme lokaci "WINDOWS"... Tato krajina…
Na dotaz (+3 další)
L&A studio s.r.o.
Motivace a sebemotivace
Pokud člověk dělá to, co je jeho silnou stránkou a k čemu má talent může být v životě nejenom úspěšnější, ale i šťastnější. Je velmi užitečné odpovědět si na tyto otázky: Děláte, co vás baví a co vás naplňuje? Máte možnost rozvíjet svůj jedinečný…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Motivačně hodnotící rozhovory
Kurz je zaměřen na vedení motivačních a hodnotících pohovorů se zaměstnanci školy. V úvodu kurzu se ponoříme do problematiky stanovení cíle rozhovoru a jeho následné struktury s ohledem na dosažení cílů. Přínosem pro Vás budou příklady konkrétních…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Najděte význam svojí mandaly - online
Společně krok za krokem najdeme význam vaší mandaly a odhalíme její poselství. A to z pohodlí vašeho domova.
Na dotaz
Centrum Mandala z. s.
Naučte se číst z mandal
Chcete rozumět mandalám? Chcete vědět víc než ostatní? Obohaťte svou relaxaci s pastelkou o čtení z mandal. Není na tom nic složitého, chce to jen trochu cviku.
Na dotaz
Centrum Mandala z. s.
Náročné komunikační situace a řešení konfliktů
Co lze považovat za náročnou komunikační situaci? Jak konflikt ještě nevyhrotit? Je možné se nachystat na rozhovor, ve kterém hrozí konflikt? Je pro Vás v komunikaci s druhými lidmi něco náročného? Díky kurzu se dozvíte odpovědi na tyto a mnoho…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Neverbální komunikace
Víte, jak působíte na druhé lidi? Co přesně vysíláte? A umíte číst signály ostatních? Než začneme vůbec mluvit s druhým člověkem – tedy než vůbec otevřeme pusu – už velmi živě s druhým komunikujeme, aniž bychom o tom někdy věděli či chtěli, a to…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Plavčík/Plavčice
Plavčík je zaměřen na získání dovedností potřebných pro účelnou a efektivní záchranu tonoucích na bazénech, koupalištích a aquaparcích. Vstupní požadavky: věk 18+ v den zkoušky; uplavat 200 m jedním zvoleným plaveckým způsobem do limitu 4 min 15…
Na dotaz
Vodní záchranná služba Brno-město, z. s.
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Posilovna ženského sebevědomí
Jaký vliv má sebevědomí na náš život? Co očekáváme sami od sebe a jak můžeme s naším sebevědomím pracovat? Co pro nás znamená zdravé sebevědomí? A co nám brání v tom být sebevědomější? Se správným nastavením mysli můžeme změnit sebe i své životy...
Na dotaz
AVVEN PROGRESS s.r.o.
Pozitivní řešení konfliktůaneb jak neztratit nervy a z konfliktu…
Seminář vychází z potřeb klientů komunikovat lépe a cíleněji ve složitých komunikačních situacích s problematickými klienty. V kurzu se budeme formou her a testů zabývat zejména následujícími tématy: Co pro nás samotné konflikt představuje –…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Prevence syndromu vyhoření pro pomáhající profese
Workshop vedený formou skupinového koučinku. Hlavním cílem je nabídnout účastníkům prostor a vedení k tomu, aby získali praktické dovednosti, jakým způsobem mohou pečovat o svoji duševní pohodu v dlouhodobějším horizontu, zvládat stresové situace a…
Na dotaz
Mgr. Eva Valová- Koučiprovas
1 2 3 ... 10 11 12 13 14