Osobní rozvoj a zájmové kurzy

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Osobní rozvoj a zájmové kurzy

V kategorii osobní rozvoj a zájmové kurzy naleznete kurzy, které vám mohou pomoci k lepšímu uplatnění nebo získání nového zaměstnání. Rozvíjet se můžete v celém spektru oblastí, jako je fotografování, komunikace, time management, PR a marketing, první pomoc nebo malování. Výběr kurzů vás může zavést k povoláním tak rozdílným jako je florista, sportovní a fitness instruktor nebo kameraman.









Plavčík/Plavčice
Plavčík je zaměřen na získání dovedností potřebných pro účelnou a efektivní záchranu tonoucích na bazénech, koupalištích a aquaparcích. Vstupní požadavky: věk 18+ v den zkoušky; uplavat 200 m jedním zvoleným plaveckým způsobem do limitu 4 min 15…
Na dotaz
Vodní záchranná služba Brno-město, z. s.
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Posilovna ženského sebevědomí
Jaký vliv má sebevědomí na náš život? Co očekáváme sami od sebe a jak můžeme s naším sebevědomím pracovat? Co pro nás znamená zdravé sebevědomí? A co nám brání v tom být sebevědomější? Se správným nastavením mysli můžeme změnit sebe i své životy...
Na dotaz
AVVEN PROGRESS s.r.o.
Pozitivní řešení konfliktůaneb jak neztratit nervy a z konfliktu…
Seminář vychází z potřeb klientů komunikovat lépe a cíleněji ve složitých komunikačních situacích s problematickými klienty. V kurzu se budeme formou her a testů zabývat zejména následujícími tématy: Co pro nás samotné konflikt představuje –…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Prevence syndromu vyhoření pro pomáhající profese
Workshop vedený formou skupinového koučinku. Hlavním cílem je nabídnout účastníkům prostor a vedení k tomu, aby získali praktické dovednosti, jakým způsobem mohou pečovat o svoji duševní pohodu v dlouhodobějším horizontu, zvládat stresové situace a…
Na dotaz
Mgr. Eva Valová- Koučiprovas
Prezentační minimum
Program: • Základní postup při přípravě prezentace • Typy struktur podle účelu prezentace • Prvky řeči těla, které ovlivňují projev v pozitivním i negativním smyslu • Zahájení a ukončení prezentace • Chvíle pro otázky a odpovědi • Využití techniky …
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Principy PERMA teach modelu
PERMA teach model je sada metod a technik z pozitivní psychologie využitelná při práci se skupinou (žáci, klienti, dospělí ad.). Díky PERMA teach modelu lze posilovat resilienci klientů (odolnost vůči stresu), stoupá jejich vnitřní motivace a…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Profesionální komunikace ve službách
Program: • Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), který vychází z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb. • Verbální komunikace, včetně profesionální etikety. • Neverbální komunikace,…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou…
Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich povolání. S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se základními principy komunikačních dovedností,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Pryč se zlozvyky - buduj nové návyky
Každý z nás má nějaký ten zlozvyk. Někdo jich má méně, jiný více. Ale podařilo se vám v poslední době některého z nich se zbavit? Je to pro vás těžké? A přemýšleli jste, co taková změna chování s sebou může přinést?
Na dotaz
AVVEN PROGRESS s.r.o.
Psychohygiena pomocí techniky TRE®
TRE je jednoduchý a účinný systém cvičení probouzející tělo za účelem uvolnění napětí a snížení stresu.
Na dotaz
Centrum Mandala z. s.
Psychologie v marketingu a obchodu
Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli? Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
1 2 3 ... 14 15 16 17 18