Pracovník v sociálních službách

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Pracovník v sociálních službách

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro práci s klientem, získáte znalosti jak na přímou obslužnou péči o osoby, tedy pomoc s běžnými denními činnostmi. Dále se také naučíte základní výchovné nepedagogické činnosti, například rozvíjení společenských zájmů klientů v jejich domovech. A jiné činnosti, které budete provádět pod dohledem sociálního pracovníka.









Jak se ubránit stresu
Chcete se naučit, jak předcházet stresu? Na našem akreditovaném kurzu zjistíte, co stres způsobuje, jaké jsou jeho druhy a jak na něj reagujeme. Zaměříte se na 10 praktických oblastí prevence stresu a osvojíte si nástroje, které vám pomohou…
29.4.2025
Diecézní charita Brno
Komunikace s rodinou klienta - Předávání informací, vyjednávání…
Kurz se věnuje tématu komunikace, konkrétně je zaměřen na specifika komunikace mezi sociální službou a rodinami klientů v nepříjemných situacích. Zabývá se oblastmi střetů zájmů, oprávněných požadavků ze strany služby a sdělování nepříjemných zpráv.…
29.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
Seminář představuje současná vývojová specifika mládeže, aktuální kontext dospívání a jejich význam pro práci s nimi. Představuje základní rámec nejčastějších problémů, se kterými se mladí lidé potkávají a jejich provázanost s přirozenými i…
29.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Všímavost (mindfulness) jako nástroj zvládání stresu a prevence…
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům základní představu o konceptu mindfulness (všímavosti) a jeho praktické využitelnosti v každodenních situacích. Kurz je veden prakticky, akcentována je sebezkušenost a nácvik jednotlivých meditačních technik.…
29.4.2025
CETERAS s.r.o.
Základy vedení asistovaného kontaktu
Cílem kurzu je seznámit profesionály v sociální práci s asistovaným kontaktem, jeho průběhem a způsobem práce. Účastníci se naučí postavit asistovaný kontakt, tak, aby byl bezpečný pro dítě, pracovníka, případně i ostatní účastníky setkání. Naučí se…
29.4.2025
CETERAS s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy,…
29.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Cílování a škálování v sociálních službách
Seminář si klade za cíl seznámit jeho účastníky s problematikou individuální práce s klientem v kontextu povinností daných standardy kvality a zákonem o sociálních službách, a to prostřednictvím tvorby adekvátně zaměřených cílů s využitím škál.…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Když je klientem sociální služby cizinec ONLINE
Jsou mezi vašimi klienty cizinci? Přijďte na nový kurz, na kterém se seznámíte s důležitými pojmy, zákony a ustanoveními. Dozvíte se také, na co si dávat pozor, aby vás nic nepřekvapilo, když vaši pomoc potřebuje cizinec.
30.4.2025
Diecézní charita Brno
Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita,…
Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty
Seminář je věnován problematice podpory klíčových pracovníků při individuální práci s klienty, je postavený na příkladech dobré praxe. Pozornost bude věnována procesům individuálních přístupů ke klientům, jejich smyslu a umění praktického využití v…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
30.4.2025
CETERAS s.r.o.
Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami druhých…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Závislosti na drogách a alkoholu pohledem pracovnice z praxe
Praktické ukotvení procesu závislosti a práce se závislým člověkem. Označení návykových látek a jejich funkce v životě závislého. Zdroje k účelné pomoci pracovníka ve vztahu ke klientovi. Téma počítá s informacemi, které jsou se závislostí úzce…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.
1 2 3 ... 8 9 10 11 12 ... 23 24 25